Hang In There Dog

Deze leuke teddybeer is een digistamp van Bugaboo Stamps.
Hij heet: Hang In There Dog.



De digi geprint op aquarelpapier en ingekleurd met Faber-Castell Polychromos potloden.


De kleuren die ik heb gebruikt, zijn:

roze 125, 129, 129
blauw 110, 145, 152
bruin 108, 177, 178, 187
grijs 231, 233
zwart 199



De strookjes dessinpapier komen uit mijn restjesbak.

Dit kaartje vind je ook terug bij het 4-season challenge blog.
Daar mag ik deze keer gastdesigner zijn, omdat ik met mijn schommelkaartje in de prijzen viel !

 


groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Heel lieve kaartjes en leuk dat je onze gastdesigner wil zijn!
    grt Colien {4 Season Challenge blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een grappige en lieve kaartjes !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card, love the images and your colouring.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 vrolijke en hele leuke kaartjes Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Petra,
    Heb ik je al verteld dat jij zo mooi kan kleuren (grapje)
    Natuurlijk en ik blijf het maar zeggen
    zoals je die lichtval op die veiligheidspelden hebt gezet zo mooi!
    Van harte met gastdesignerschap!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappig plaatje! Heel leuk!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zijn deze 2 babykaartjes Petra....zo een schattig stempeltje erop....KNAP gedaan!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze kaartjes en zo prachtig ingekleurd! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Petra,
    wat zijn ze superleuk zeg! En dat kleuren van jou, geweldig! Daar moet je ook wel inzicht voor hebben, waar de schaduw etc...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve babykaartjes, Petra. Prachtig weer!
    Groetjes en fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik blijf met bewondering naar je kleurwerk kijken. Zo mooi Petra. En je kaarten zijn zo leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46