Achtergrond stencil 1 van 2

Hoi allemaal !
Met een stencil/mask en Te Gekke Krijtjes heb ik mijn eigen achtergrondpapier gemaakt voor dit kaartje:


Ik heb hiervoor een correspondentiekaartje gekleurd met een roze, aqua en olijfkleurig Te Gek Krijtje.
Het kaartje met een stencil/mask door de embosmachine gehaald en daarna de verhoogde delen met de krijtjes wat meer kleur gegeven.

Op een witte basiskaart geplakt, 3D plaatje erbij en een tekst op een langwerpig strookje gestempeld.
Paar kleine pailletjes voor een beetje bling-bling op de kaart 😉


Wat heb ik voor deze kaart o.a. gebruikt?

3D plaatje van Yvonne Creations (Spring-tastic)
Te Gekke Krijtjes roze, donkergroen en olijf (uit de pastel doos)
Te Gekke Krijtjes fuchsia en donkeraqua (uit de Te Gekke Kleuren doos)
stencil Creeping Vines van Couture Creations (tijdelijk verkrijgbaar bij Te Gek!)
tekststempel Noor!Design
Versafine Onyx Black
witte gelpen

 

Morgen heb ik nog een eigengemaakt achtergrondje voor je, kom je weer even kijken?

groetjes en houdoe, Petra


Reacties

  1. mooi en geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel mooie achtergrond, tof motiefje, leuke kleurencombinatie!
    supermooi kaartje!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje geworden
    Tuurlijk kom ik kijken

    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Petra
    Ja leuk zeg, dat je met stencils ook kunt embospen,
    Mooi resultaat!
    Ja ik kom ook weer kijken naar je volgende kaart,
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je achtergrond ziet er weer mooi uit Petra. Ik heb het een paar weken geleden ook eens geprobeerd, kaart is pas over een paar maandjes te zien 😉.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig achtergrondje, is een hebbedingetje, haha!
    Groetjes Miep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem heel mooi!
    Leuk ook dat 3d plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46