Kerstkaart op donderdag week 18

Vandaag een lief beertje op mijn kerstkaartje.


Voor de achtergrond heb ik een wit vierkant gekleurd met Te Gekke Krijtjes.
Ik heb hiervoor de kleuren lichtblauw, blauw en aqua gebruikt.

Daarna de ijskristallen die bij het sneeuwpopsjabloon zitten gebruikt om op de achtergrond te embossen. Na het embossen heb ik die gekleurd met een kobaltkleurig krijtje.

Het beertje op wit papier gestempeld, uitgeknipt en over een boogje vellum heen geplakt.
Alles op een vierkant van zilver hologram papier gemat en dit op een blauw kaartje geplakt.

Hier en daar nog een glittersteentje geplakt en een tekst op het vellum gestempeld.

Wat heb ik gebruikt?
Te Gekke Krijtjes lichtblauw en blauw (uit de basis doos)
Te Gekke Krijtjes aqua en kobaltblauw (uit de pasteldoos)
sjabloon sneeuwpop van Te Gek!
stempel Grizzly Bear van HobbyART
vellum
grijs Derwent coloursoft potlood
tekststempel Studio Light
glittersteentjes

Deze stempellap is nu verkrijgbaar bij Te Gek!, je vindt hem hier.


Heb je nog meer kerstkaartinspiratie nodig?
Kijk dan eens bij 52 Weeks to Christmas.
Daar is de challenge: maak een grappige kerstkaart.


Ik weet niet of mijn kerstkaart als grappig betiteld kan worden,
maar ik vind hem zelf wel heel lief... 😉

groetjes en houdoe, Petra



Reacties

  1. wat een schatje ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe schattig dit !!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat snoezig dit beertje ! Zo'n leuke stempels !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is superlief, Petra! Echt heel schattig, die beer. En weer zo'n mooie achtergrond!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is je perfect gelukt Petra om een grappige kerstkaart te maken...heel lief dat ijsbeertje erop en ook de achtergrond geweldig mooi gedaan met je te gekke krijtjes...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieveke.
    Ook de achtergrond heb je er weer prachtig bij gemaakt.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is grappig en lief hoor Petra!Super!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverd deze ijsbeer.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooohw, kijk dan toch wat een dotje.
    Dit schattige beertje is niet alleen heel lief, maar ook nog eens erg grappig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem superschattig jouw knutje!!
    Je bent een kunstenares met de krijtjes!
    Fijne avond, liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad superlief. En wat een mooie achtergrond, dat heb je weer fantastisch gedaan!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kerstkaartje ook je kaart van vandaag ziet er super uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi petra
    Ik vind het beertje ook super leuk
    En de kaart geweldig mooi
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46