Te Gek!

Jullie weten dat ik inmiddels helemaal verslaafd ben aan het werken met de Te Gekke Krijtjes.
Zo erg... het viel bij Te Gek! ook op ... 😊

En nu hebben ze gevraagd of ik Creative Designer bij Te Gek! wil worden.
Wat denk je dat mijn antwoord is....? Super graag natuurlijk!!!


Voorlopig ga ik dus nog lekker door met het kleuren met de krijtjes en hoop jullie nog heel veel nieuwe creaties te laten zien.

En dan heb ik nog iets heel leuks:


Afgelopen vrijdag was ik jarig.
Ik kreeg van mijn schoonzus deze sleutelhanger met 2 Te Gekke Krijtjes van vilt.
Hoe gaaf is dat !!!!

Die heeft ze speciaal voor mij laten maken bij Atelier Droomvilt (lief van haar hè?).
Ik heb nu dus een unieke sleutelhanger die nog niemand heeft én hij past helemaal bij mij !
Ik vind 'm ontzettend leuk en ben er erg blij mee.


groetjes en houdoe, Petra


Reacties

  1. Echt heel erg leuk voor je Petra,het is je gegund! Gefeliciteerd!!
    Ik heb het altijd al geweten dat dit er van ging komen, je bent zo goed met de krijtjes!
    Wat een ontzettend leuke sleutelhanger zeg, zo toepasselijk!
    Heel veel succes en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf Petra! Creative Designer bij Te Gek! is je op het lijf geschreven :)
    Gefeliciteerd met je nieuwe 'job' en gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een schitterend cadeau heb je gekregen!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn voor jou! Dat gaat je zeker goed af gaan! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk voor je !
    Ben benieuwd wat ik allemaal te zien krijg !
    Je staat in mijn sidebar , dus ik kan je niet missen !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit nieuws is helemaal Te Gek Petra.
    Leuk hoor dat ze je gevraagd hebben om designer te worden.
    Gefeliciteerd !
    Ze zullen een hele goeie aan jou hebben.
    En die sleutelhanger, hoe origineel gevonden zeg.
    Ik kan me voorstellen dat je daar superblij mee bent.
    Succes met alles wat je doet.
    Carla
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat heb je een leuk en origineel cadeau gekregen. Helemaal terecht dat ze jou gevraagd hebben om bij TE GEK designer te worden je maakt elke keer weer prachtige creatie met de krijtjes. Proficiat meid!
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je designer mag zijn. Dat kun jij wel.
    Prachtige kaartjes maak je altijd.
    & de sleutelhanger is te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk nieuws Petra. Gefeliciteerd en heel veel succes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super leuk voor je petra dat je designer mag worden bij TE GEK...dat is helemaal in jouw straatje...kan je je lekker uitleven met die te gekke krijtjes....
    Deze label is ook super gaaf gemaakt...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend GAAF voor je Petra....van harte gefeliciteerd!
    En wat een leuke sleutelhanger!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Petra,
    wat een geweldig mooi nieuws voor jou, om creatief design member te mogen zijn bij de te gekke krijtjes, dat is wel een ehele eer en welverdiend, want je maakt zulke mooie creaties!!!!
    Ook nog van harte met je verjaardag en hoe leuk is dat een eigen krijtjes sleutelhanger, heel mooi gemaakt zeg!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46