Wildflowers 3 Workshop

Als kind ging ik wel eens struinen in de Biesbosch en dan kon ik het nooit laten om een paar van die "sigaren" te plukken en mee te nemen voor mijn moeder.
Maar of ze ook echt blij was met dit boeket .... ?


Die sigaren kwam ik tegen op de mooie stempellap Wildflowers van HobbyART.
Je begrijpt dat ik daar dus écht even een kaartje mee moest maken.

Lijkt het je leuk om samen met mij zo'n kaart te maken?
Wil je de krijtjes eens uitproberen of heb je al eerder met de krijtjes gewerkt,
maar heb je nog tips nodig over het kleuren met de Te Gekke Krijtjes?

Kom dan gezellig naar het CREAWeekend in Gorinchem.
Op vrijdag 27 en zaterdag 28 januari 2017 kun je bij mij een workshop volgen.
Wil je verzekerd zijn van een plaatsje? Geef je dan vast op bij Te Gek!
Meer info vind je hier.


Ook een variant met een oranje, rood en donkerpaars Te Gek Krijtje gemaakt.

Deze mooie stempellap is verkrijgbaar bij Te Gek!, je vindt hem hier.

 

groetjes en misschien tot ziens, houdoe, Petra


Reacties

  1. Wat een prachtige kaarten Petra ! Ja die sigaren, super ! Wij kropen altijd tussen de prikkeldraad in de wei en gingen daar boterbloemen plukken, die gingen dan ook in een boeket mee naar mama, en de buurvrouw en de buurvrouw een paar huizen verder ... hihi, wij gingen echt overal boterbloemen uitdelen (deels omdat de dames dat zo lief vonden dat we een snoepje kregen).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Bedankt voor je uitnodiging maar ik geraak er niet.
    We hebben een slaapfeestje!
    Bedankt voor je mail!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Two wonderful cards, beautiful colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige achtergrond Petra. Spijtig dat het zo'n eind rijden is, het ljkt me leuk om een workshop te volgen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaartjes Petra....en zo mooi weer die achtergrondjes gedan met je "te gekke krijtjes '...Ik ga het eens bekijken om naar Gorinchem te gaan ...is een 60 km rijden...
    maar ja je weet niet wat voor weer het gaat worden...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46