Te Gekke Workshopdag

Gisteren was het dan eindelijk zover:
de allereerste Te Gekke Workshopdag !

Ik mocht deze dag ook één van de workshops verzorgen en wat was dat leuk om te doen!

Bij binnenkomst kon iedereen aanschuiven voor thee/koffie met wat lekkers.
Daarna konden er 5 verschillende workshops met de Te Gekke Krijtjes gevolgd worden.


Ik ging uitleggen hoe je met het bloemensjabloon deze kaart kunt maken:




Om half één was het tijd voor een heerlijke lunch.



Aan het eind van deze super geslaagde dag ging iedereen naar huis met een schat aan informatie én met 5 kaarten en 1 minikaartje.

Op 1 oktober is er nog een keer zo'n Te Gekke Workshopdag.
Wil je je nog opgeven, kijk dan voor info hier


groetjes en houdoe, Petra







Reacties

  1. Wat een gezellige boel Petra, leuk zo,n workshop, daar leert een mens weer van.
    Leuk dat jij dat doet.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was supergezellig en erg leerzaam!!
    En ik vond het leuk om je nu eens "live" te spreken ☺
    Ga nu zeker vaker mijn krijtjes tevoorschijn halen.
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te zien hebben jullie een hele workshop gehad Petra...hele leuke kaartjes met de Te Gekke Krijtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie verslag, leuk het zo goed ging met je eerst workshop.Die te gekke krijtjes zijn zo goed. Ik combineer ze met mijn potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel volk op de workshop en het ziet er allemaal zo gezellig uit.
    Leuk om zelf ook een workshop te doen en in het werken met Te Gekke Krijtjes ben jij wel erg goed in.
    Ik was al meteen op mappy eens gaan kijken hoever het van bij mij is, voor eventueel de volgende, maar net iets te ver vrees ik. Niet haalbaar in combinatie met mijn boerderijtje, jammer.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er gezellig uit. Fijn dat het een geslaagde dag was!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke Foto's en het ziet er lekker druk uit. Mooie creaties gemaakt en een heerlijke lunch.
    lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46