VW Beetle

Via Beccy's Place, waar ik een half jaar in het Design Team mag, ben ik bij Crafty Friends terechtgekomen. Ze vroegen me onlangs of ik een kaartje wil maken voor hun challengeblog. Maar natuurlijk wil ik dat... hoe leuk is dat?!


Met een stans van CREAlies heb ik een kaartvorm uitgesneden.


De kaart beplakt met designpapier van Leane Creatief.
Het borduurpatroon komt uit een boek dat ik eens een keer uit de bibliotheek geleend heb.


Deze VW Beetle komt uit de "Cruisin' Set" van Beccy's Place, je vindt 'm hier.
Ik heb hem ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.

Take our Badge

Doe je ook mee met challenge 9 "Anything Goes" van Crafty Friends Challengeblog?

Guest Designer Crafty Friends
Deze mag in de sidebar van mijn blog... #happy/trots !

groetjes, Petra 


Reacties

  1. Leuk modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje.
    De "CruisinSet" van Beccy is erg leuk hé. Toen die uitkwam, zat ik nog in het design team en 3 kaarten mee gemaakt, want ik kon niet kiezen welke auto ik het leukst vond om er een voorbeeldkaart mee te maken.
    Nu zie ik VW weer eens in een ander kleurtje en een leuk kaartmodelletje. Prachtig gedaan Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gecombineerd....een schitterende kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is deze kaart Petra, mooi geborduurd en de digi is erg leuk erbij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Petra...leuk gecombineerd met die VW-kever en het prachtige borduurwerk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46