Nieuw jaar

Hoi allemaal! Eerst voor iedereen een gezellig en creatief 2015 toegewenst. En welkom aan een nieuwe volger: Theresia; wat leuk dat je mijn blog gevonden hebt! Hopelijk kunnen we veel ideetjes bij elkaar op doen.

Ik heb net een baalweekje achter de rug: met griep op bed en ook oudejaarsavond plat... (vandaar deze late nieuwjaarswens...!) Maar weet je wat het ergst voelt? Ik krijg gewoon ontwenningsverschijnselen... al zó lang niet gefröbeld hahaha... mijn hoofd loopt over van de ideeën maar mijn lijf werkt niet mee hihi! Hopelijk gaat het vanaf nu weer de goede kant op.

Waar ik ontzettend blij van word, zijn: tulpen! Dus eerst maar eens een tulpenkaartje posten:


Basiskaart is wit, designpapier is van Studio Light.


Het borduurpatroon is van Sjaak van Went en komt van het Hobbyjournaal download 364. De randen van het witte vierkant heb ik gekleurd met een blauw en een groen metallic Te Gek Krijtje.


Dit lieve koetje is van Yvonne Creations.


De bloem is van Noor!Design en het takje van Joy!Crafts.

Ik word er helemaal blij van als ik er naar kijk en jullie?
groeten, Petra

Reacties

  1. Leuk borduurtje, mooie bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook de beste wensen Petra!
    Wat ontzettend balen dat je ziek bent geweest, duurt even voordat je dan weer de oude bent...beterschap!!
    Je kaartje is fantastisch,een echt voorjaarskaartje.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou ook de beste wensen en ik hoop dat je snel opgeknapt bent.
    Je hebt een gezellige kaart gemaakt! Er komt meteen een lentegevoel naar boven.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje. Prachtig borduurwerk en mooi scrapwerk. Supermooi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46