Candy CREAlies

Hoi allemaal!

CREAlies heeft 4 hele gave setjes sneeuwvlokstansen ontworpen. Eén van de 4 kon je winnen door mee te doen met de blogcandy. Ik dacht: die zien er ontzettend mooi uit, ik doe mee! En wat denk je: laat ik nou toch winnen? Hoe leuk is dat? Nou ja... leuk... ik vind het helemaal SUPER !


Kijk wat er bij mij vanmorgen door de brievenbus kwam...


Gauw uitgepakt. Ja hoor: snowflakes nr. 3 met een labeltje van Annelies van www.crealies.nl erbij.



Gauw even een stukje restpapier gepakt om uit te proberen.
Oooh... wat zijn ze toch mooi! Zo fijntjes gedetailleerd. Ik kan niet wachten om daar mee aan de gang te gaan. Dus als jullie me binnenkort even missen: ik zit in mijn hobbyhoekje...haha!

groeten, Petra

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46