Vlinder


Afgelopen weekend dit kaartje gemaakt.


Ik heb een wit stuk papier door de embosmachine gehaald met een mask van Craft Emotions.
Het heet: Botanical leaves, nr. 185070/1011.


Het papier heb ik daarna licht gekleurd met een goud Te Gek Krijtje.
Daarna de mask weer op mijn papier gelegd en de open "gaten" gekleurd met 2 kleuren bruin metallic.


Ook een ronde stans met bloemen heb ik met deze 3 krijtjes gekleurd.


Deze vlinder is van Craft Emotions.
Hij komt uit de serie Botanical butterflies, nr. 2 nr. 130501/1017.


Ik heb weer dezelfde 3 krijtjes gebruikt om de vlinder te kleuren.



Met een zwart stevig draadje, heb ik 2 voelsprietjes gemaakt.


2 Bloemen gestanst: Vintage Flourishes van Joy!Crafts, nr. 6003/0024.
Daar heb ik wat kleine hobbydotstickertjes op geplakt om ze net iets leuker te maken.

Alles op een bruine metallic kaart geplakt.



Deze kaart stuur ik in voor de challenge #27 bij 

(Web)winkel HobbyVision

zie: http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/

groeten Petra


Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46