Paarse bloem

Wat was het afgelopen week lekker om buiten in het zonnetje te knutselen. Je begrijpt dat ik nu behoorlijk baal nu de regen met bakken uit de hemel komt...
Een voordeel is dan weer wel dat ik lekker op mijn zolder kan gaan zitten fröbelen, alles bij de hand, makkelijk!


Dit kaartje is er uit "mijn handen gerold".


Ik heb een wit papier eerst met een paars metallic Te Gek Krijtje gekleurd en daarna door de embosmachine gehaald.


De verhoogde delen heb ik gekleurd met een donkerpaars Te Gek Krijtje.


 Dit stukje papier heb ik op een kaart geplakt. Daaroverheen een stukje groen en een stukje paars.
Een mooi stansje wilde ik op de paarse rand plakken, maar hij was eigenlijk net te kort... Toen heb ik er een stukje afgeknipt. Het grootste gedeelte heb ik links op de kaart en het kleinste gedeelte rechts op de kaart geplakt.


Nu een 3D-plaatje erover heen geplakt zodat je het "gat" niet meer ziet... Probleem opgelost haha !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46