Bruin Te Gek Krijtje

Gisteren ben ik bij de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch geweest. Wat een mooie, leuke, nieuwe dingen heb ik gezien. En wat heb ik weer héél veel inspiratie opgedaan! Ik ben ook bij de stand van Te Gek geweest. Ik heb een minidoosje gebracht, gemaakt van karton, bewerkt met Te Gekke Krijtjes en er een klein snoepje in gedaan. Als dank kreeg ik een uniek bruin krijtje. Vanmiddag ben ik er meteen mee aan de slag gegaan.


Met het Dutch Doobadoo Mask Bricks heb ik met het bruine krijtje een muur achtergrond gemaakt.

 Daarna heb ik een vlinderstempel van Craft Emotions ingekleurd met Derwent potloden en deze op de kaart geplakt.
De kleuren zijn helaas een beetje flets, in het echt is hij veel mooier!

Dames van Te Gek, hartelijk bedankt voor het mooie krijtje!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46