Labeltjes

Mijn broer kwam helpen bij het vervangen van het dak van mijn schuurtje.
Van mijn ouders mocht ik hun verticuteermachine lenen, zodat mijn kleine gazonnetje er straks weer prachtig bijligt.

Een vergoeding of cadeautjes willen ze nooit.
Maar ik koop natuurlijk toch een aardigheidje om ze te bedanken.
Daar "moet" natuurlijk ook een labeltje bij 😉


Met Te Gekke Krijtjes een achtergrond gekleurd.
3D plaatje erop en klaar.
Het is niet echt heel veel bijzonders, maar ik vind ze zelf door hun eenvoud zó leuk !


Plaatje komt uit de oude doos van Studio Light.
De stempel is een bits&pieces van CREAlies.


Op de achtergond gekleurd met mask "achtergrond bloemen A5" van CraftEmotions.
3D plaatje is van Amy Design.

groetjes en houdoe, Petra


Reacties

  1. Hoi hoi Petra,
    Fijn om je waardering te laten blijken middels je hobby!
    Echt leuk deze kabeltjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is ook zo, heel leuk. Zo'n labeltje heeft echt niet vel meer nodig. En met liefde gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo werkt dat en wordt hun hulp gewaardeerd, kun je nog eens vaker een beroep op ze doen ;) Toepasselijke plaatjes heb je gevonden!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige labels heb je gemaakt altijd leuk om te geven als blijk van waardering.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke labels! Een bedankje wordt altijd toch wel gewaardeerd!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46