Kerstkaart op donderdag week 41


Voor deze kerstkaart op donderdag heb ik een mooie stans van Precious Marieke uit de collectie Winterfun uit zwart papier gesneden.


Het vierkant waaruit ik hem sneed, heb ik gebruikt als mal om een precies passende cirkel op het witte vierkant te kleuren.
Binnen de cirkel heb ik met Te Gekke Krijtjes een achtergrond gekleurd.
Omdat de stans veel open delen heeft en ik alleen de lucht blauw wilde kleuren, kwam er wel heel wat afplaktape aan te pas...

De kleuren die ik heb gebruikt, zijn:

oker en kobaltblauw (uit de pastel doos)
lichtblauw (uit de basis doos)
donkerpaars (uit de Te Gekke Kleuren doos)


In de hoeken van het witte kaartje een aantal ijskristallen van de stempellap Holly Jolly Christmas van Yvonne Creations gestempeld.


In het midden van de ijskristallen en op de daken van de huisjes wat glitterlijm geplakt.


Onderin nog een tekst uit dezelfde stempellap gestempeld.

Zoek je nog meer kerstkaartinspiratie?
Kijk eens bij 52 weeks to Christmas, daar is weer van alles te bekijken.



groetjes en houdoe, Petra


Reacties

  1. PRACHTIG is dir kerstkaartje Petra...heel mooi tafereeltje op dat open stansje en daar heb je een schitterende achtergrond met je krijtje op gemaakt...een SCHITTEREND geheel!!!

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kunstwerkje Petra!
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, Petra! Mooie stans is dat en je achtergrond is prachtig gekleurd. Leuk effect!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Petra, het lijkt haast glas-in-lood. Leuke manier om van een stans gebruik te maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chique met die mooie achtergrond Petra!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi tafereeltje is het geworden, een hele sjieke kaart is het geworden.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Petra,
    mooi zeg dit kerstkaartje prachtig zoals je de krijtjes gebruikt hebt met de mal!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow.....prachtig kaartje Petra!
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohw wauw!!!
    Dit ziet er echt zó mooi uit!!!
    Ik ben er gewoon helemaal sprakeloos van.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, hele mooie mal met een prachtige achtergrond.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie kaart! Ik doe echt te weinig met de krijtjes. EN ik heb ze gekocht van de bedenkster zelf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46