Kerstkaart op donderdag week 24

Goedemorgen allemaal op Kerstkaartendonderdag !
Ik heb op mijn kaartje van deze week iets nieuws uitgeprobeerd.
Wat...? Lees gauw verder.


Op een wit correspondentiekaartje met Te Gekke Krijtjes schuine banen gekleurd.

Onlangs heb ik een potje Glimmer Paste aangeschaft.
Hier had ik nog nooit mee gewerkt en was erg benieuwd welk resultaat het op zou leveren.
Een stencil met de tekst Merry Christmas over mijn kaartje gelegd en daarna de Glimmer Paste met een paletmes over het stencil gesmeerd.
Door het smeren zakt de Paste in de open delen van het stencil.
Het was wel even wennen: hoe dik of hoe dun moet het gesmeerd worden...?
Na het smeren het stencil verwijderd en...


.... wauw ! Dat is wel erg mooi 😊
Het is een lekker dikke laag tekst die op mijn kaartje ligt.
En hij glimt ontzettend mooi.

Nadat het gedroogd was het geheel op een bruine kaart geplakt.
3D plaatje van Amy Design (Brocante Christmas) erbij en klaar.


Wat heb ik o.a. gebruikt?

Te Gekke Krijtjes
olijf, grijs en kobaltblauw (uit de pastel doos)
blauw (uit de metallic doos)
bruin (uit de Te Gekke Kleuren doos)
stencil Merry Christmas Script van Couture Creations (tijdelijk verkrijgbaar bij Te Gek!, je vindt hem hier)
Nuvo Glimmer Paste Silver
3D Amy Design
grijze fijnschrijver

Mijn kaartje gaat weer naar 52 Weeks to Christmas


groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Leuke kaart Petra Wat bent je leuk met de materialen aan de slag geweest met een heel mooi resultaat.! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart Petra, toppertje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt! Die pasta is ook erg mooi, nog nooit gezien?? Je achtergrond met de krijtjes vind ik ook erg goed gelukt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart weer Petra. Leuk zo met dat glimspul! Ziet er heel mooi uit!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat prachtig petra .mij doos met metallic kleuren krijg ik deze week .kan niet wachten om er mee te werken.

    Groeten cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is dit kerstkartje Petra...schitterende tekst erop....
    ik hou ook van bling bling ....

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gave kerstkaart is dit geworden zeg, leuke techniek heb je toegepast...
    prachtige letters zijn het geworden

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het resultaat is weer schitterend Petra !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super idee!
    Groetjes Miep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje Petra!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi geworden deze kaart met die glitter-paste.
    Een mooi eindresultaat.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi !!!!!!

    groeten Ineke

    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw ! Heel leuk geworden ! Groetjes en alvast een fijn weekend ! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Hoi Petra,
    Leuk deze kerstkaart leuk aan het uitproberen geweest met mooi resultaat
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46