Tatoeages 1 van 3

Hoi allemaal, ik ben met het knipvel "Tatoeages" van Yvonne Creations aan de slag gegaan en vandaag laat ik jullie mijn eerste kaartje zien:


Met Te Gekke Krijtjes lichtblauw en blauw (uit de basis doos), donkerblauw (uit de pastel doos) en het plusjes/kruisjes sjabloon heb ik een achtergrondje gemaakt.
Dit heb ik gemat op rood papier en dit schuin op een witte kaart geplakt.

Het 3D-plaatje op een ovaal van Nellie Snellen geplaatst.
De binnenzijde van dit ovaal ook een beetje gekleurd met een blauw krijtje.

De tekst op een banner van CREAlies gestempeld.
Rondom de kaart met een rode fijnschrijver een stiklijntje getekend. 


Morgen laat ik jullie een ander kaartje gezien waarbij ik dit knipvel gebruikt heb.


groetjes en houdoe, Petra



Reacties

  1. Beautiful, love the background you created.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, mooie achtergrond, leuk plaatje en mooi die rode accenten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46