Doris & Daphne 2 van 2

Oink... oink... hier is nóg zo'n schattig varkentje!


Zou dit Doris zijn...? Of Daphne...?
Ik weet het niet. Wat ik wél weet is dat je hem/haar kunt vinden op de stempellap Doris & Daphne van Beccy's Place.


Ik heb het varkentje weer ingekleurd met Faber-Castell Polychromos, kleuren:
roze 124, 129, 131
grijs 233
zwart 199
achtergrond 120, 140

De tekststempel is van Joy!Crafts en het dessinpapier van CraftSensations.

Verder heb ik nog wat roze hobbydots en een zwarte fijnlijner gebruikt.

En toen miste ik toch nog iets....


Een paar wiebeloogjes... haha!

groetjes en houdoe,


Reacties

  1. Love the addition of the eyes, grate card! thank you for your lovely comment on our photo. Have a great week. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een schatje van een kaart Petra, de wiebeloogjes zijn er zo leuk bij, slim idee.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie kaartjes met de grappige varkentjes. Op de eerste een mooie bijpassende tekst en de tweede super met de wiebeloogjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Petra,
    ha nu met die oogjes zooooo schattig!!!!
    Mooie kaaart!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46