Henry - why not

"Wauw !  Ik ben trots op je "


Deze digistempel is van Crafty Sentiments Designs, hij heet Henry - why Not.
Ik heb hem op wit papier geprint en gemat op een rood/blauw gestreepte kaart.
Dit komt uit een papierblok van DécoTime.

Met Versafine Majestic Blue heb ik op een banner van CREAlies de tekst van Boekenvoordeel gestempeld.
Met een blauwe fijnlijner rondom de kaart een stikrandje getekend.


Henry is ingekleurd met Faber-Castell Polychromos:

haar 177, 180, 189, 199
huid 102, 132, 188, 189, 283
schoenen 118, 217, 219
broek 151, 157, 247


Met dit kaartje hoop ik jullie wat inspiratie te hebben gegeven om mee te doen met de huidige challenge bij Kleuren met Potloden. Het thema is: Kinderkaart.
Kleur je gezellig mee? Hier vind je meer info en kun je je kaartje linken. 


Reacties

  1. wat een leuk stoer kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit jongenskaartje Petra, wat heb je dat stempeltje prachtig ingekleurd met je potloden...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card, your colouring is wonderful as ever.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart Petra en weer zo mooi ingekleurd!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Petra,
    ik bewonder je kleurtalent, zo mooi!!!
    Leuk kinderkaartje!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46