Kerstkaart op donderdag

Ik ben dol op de kleur rood
en ik vind de Amaryllis een prachtige bloem.
Voor mij geen Kerst zonder de aanwezigheid van zo'n mooie rode schoonheid in mijn woonkamer !


Deze mooie Amaryllis is getekend door Geertje Burgers,
het is een 3D plaatje van Wekabo.

Het borduurpatroon is van Stitch and Do Cards Only Set 12.

In 2 hoekjes een hoekstickertje en tussen het borduurwerk wat kleine hobbydotjes geplakt.

Is het geen plaatje...?

Dit is mijn eerste kerstkaartje van dit jaar.
Wil je meer kerstkaarten zien?
Kijk dan eens op 52 weeks to Christmas
daar vind je elke donderdag nieuwe inspiratie !


groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Wat een prachtige kaart ! De bloem is heel erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof borduurwerk en je amaryllis staat er prachtig in.
    Fijn dat je er weer bij bent met een donderdagse kerstkaart!
    fijne dag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje heb je gemaakt Petra, met deze prachtige bloem. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige bloem en ook het borduurwerk eromheen vind ik prachtig.
    Een leuke start van een nieuwe serie kerstkaartjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eeen schitterend kaartje Petra...wat een prachtige amaryllis erop..en het borduurtje past daar zoooo mooi bij!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In een woord ...prachtig !!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zeker een plaatje Petra ! Mooi !!!
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Maar dat jij een kaart kan maken zonder de Te Gekke krijtjes? haha!

    Hartelijke groet Miep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is meteen een goed begin, prachtige 1e kerstkaart heb je gemaakt. Ja de amaryllis is een prachtige bloem, mijn opa was er ook dol op. Lieve Petra verder wens ik jou een gezond, liefdevol en creatief 2017 voor jou en je gezin.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart Petra!
    Groetjes Suzan 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de bloem op je kaart lijkt wel echt Petra....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet dit er mooi uit! Voor zulk mooi borduurwerk heb ik helaas geen geduld.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog de beste wensen voor 2017!
    Een prachtige kaart met heel mooi borduurwerk en bloem!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooi borduurkaartje en de Amaryllis is ook 1 van mijn favoriete bloemen, heb er momenteel 1 staan die begint te groeien,ben benieuwd wat eruit komt....het plaatje van jouw kaart is dan ook supermooi.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi, Petra. Prachtig geborduurd. En ik hou ook erg van amaryllissen!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is zeker een plaatje Petra. Mooi geborduurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46