Herfstboeket

Onlangs liet ik jullie een kaartje zien met een herfstboeket in geel en groen.
Vandaag heb ik er één in oranje en bruin:


Het kaartje uit de Stitch and Do Cards Only Set 10 heb ik eerst weer afgeplakt met schilderstape.
Met een donker geel, lichtbruin en bruin Te Gek Krijtje heb ik de hoeken en randen van het kaartje gekleurd.

Het schilderstape weer verwijderd en daarna geborduurd met geel, oranje en bruin garen.
Onderin een 3D plaatje van Yvonne Creations geplakt.
Het vierkant op een bruine kaart gemat.

Twee herfstkaartjes, maar door andere kleuren te gebruiken totaal anders:



groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Wat een prachtige geborduurde kaarten.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allebei prachtig, maar de bruine spreekt mij het meest aan.
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi weer Petra mijn krijtjes blijven ook mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die zien er weer prachtig uit Petra.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook in deze kleurtjes vind ik het een geweldige kaart.
    Prachtig !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie herfstkaartjes Petra!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig geborduurd Petra, mooi met de krijtjes, prachtige plaatjes, kortom ik zie hier twee schitterende herfstkaarten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoooo dat zijn 2 hele mooie herfstkaartjes Petra...super leuk geborduurd en zeker met die mooie achtergrond erbij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend! Beide kaarten hebben een mooi borduurpatroon en herfstplaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn weer schitterende kaarten en wat heb je ze weer mooi geborduurd. De krijtjes perfect bij het plaatje gezocht.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige warme herfstkaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46