Uilen

Misschien hebben jullie het al gelezen:
Het komende half jaar mag ik het Design Team van Kleuren met Potloden komen versterken.
Leuk hè?!

Kleuren met potloden

Hier is mijn allereerste kaartje voor dit blog:


Dit is een voorgesneden kaartje wat ik ooit eens bij de Action vond.
De achterkant heb ik beplakt met designpapier uit een blok van Studio Light.
Het papier voor het roze en de 2 groene vierkanten komt uit mijn restjesbak.

Op de voorkant heb ik een digi uit de Owlet Set van Beccy's Place gebruikt.
Deze is ingekleurd, uiteraard (!), met potloden.


Faber Castell Polychromos kleuren:
roze 125, 129, 131
groen 167, 168, 171, 174
paars 133, 136, 194


Langs de rand heb ik met Versafine Onyx Black een tekst van Noor!Design gestempeld.
Langs de hoekjes hier en daar een paar kleine hobbydotjes geplakt. 


Wat een schatjes zijn het hè?!

P.S. Ina Twigt, Joukje Terpstra, Sarah Wynants en Nelleke, wat leuk dat jullie mijn blog gaan volgen!


Reacties

  1. Die uiltjes zijn zo schattig Petra. Leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kleurrijke kaart en die uiltjes zijn super leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je teamplekje, je hebt een prachtig kaartje gemaakt!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart heb je gemaakt, wat zijn de uiltjes leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your colouring is stunning. Love the card.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een hele mooie start van je nieuwe job.
    Je kaart ziet er schitterend uit.
    Mooie kleurencombi en prachtig ingekleurd.
    Super gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart ! Gefeliciteerd met je DT !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je wordt een superse aanwinst voor het potlodenblog Petra!
    Supertoffe uiltjes en heel mooi hoe je de ksart uitgewerkt hebt, leuk contrast tussen het witte voorvlak en de kleurrijke achtergrond.
    En dan nu het vertaalwoordenboek Vlaams - Nederlands: moni = Leider ;-)
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46