Kadoosjes

Weer 2 nieuwe volgers: Ans Gilbert Kuijpers en Janette van Otterlo.
Wat leuk dat jullie mijn creaties gaan volgen!

Vandaag laat ik jullie 2 kadoosjes zien die ik heb gemaakt voor een neefje en nichtje die allebei 17 jaar werden.
Jongelui van deze leeftijd willen het liefst geld en gewoon in een envelop stoppen vind ik niet zo leuk !


Voor mijn neef een heel simpel doosje als basis genomen.
Met een rood en een blauw Te Gek Krijtje patronen gekleurd met behulp van een mask.
3D plaatje van Yvonne Creations er op geplakt...


... wat geld er in gestopt en een cadeaulintje er omheen gestrikt.

Lekker snel klaar!


Wat heb ik gebruikt:
doosje van craftpapier van de Zeeman
rood en blauw Te Gek Krijtje
mask ChevronPattern van ScrapBerry's
cadeaulint

Het kadoosje voor mijn nichtje kostte iets meer tijd.

Ik vond een leuk patroon van een tasje op Beccy's Place.


Ik heb het patroon overgenomen op wit cardstock en uitgesneden.
Daarna met een mask een achtergrond gekleurd met Te Gekke Krijtjes.
Met een stans heb ik de flap een mooie vorm gegeven.

Met cadeaulint de hengsels gemaakt.
Met een organza lintje sluit het tasje.
De flap versierd met een gestanst vlindertje en wat glimmende pailletjes.


Dit is de achterkant.

 

 Als je het tasje opent, kun je er wat geld instoppen of bijvoorbeeld een giftcard.

 

Wat heb ik gebruikt:
roze, blauw en paars Te Gek Krijtje
mask Wavy Stripes Dutch Doobadoo
randstans CREAlies
organzalint Action
cadeaulint Boekenvoordeel
pailletjes

Zeg nou zelf, da's toch veel leuker geven dan in zo'n saaie witte envelop!

groetjes, Petra

Reacties

  1. Wat een schattige kadoosjes!
    grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn echt toffe kadoosjes om een centje of bon te geven ! Ze zullen er wel erg blij mee geweest zijn !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij toch ontzettend handig met die te gekke krijtjes Petra! Schitterend doosje en dat tasje is zooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn 2 super knappe doosjes Petra.
    Altijd leuker om op die manier geld af te geven.
    Erg leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra,
    je hebt hele mooie en leuke doosjes gemaakt..ziet er top uit!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker veel leuker om dit te geven.
    Mooie gemaakt Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk om op deze manier geld te geven. Het ziet er weer fantastisch uit.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 Prachtige cadeauverpakkingen Petra, mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met deze super leuke cadeautjes zullen je neef en nicht blij zijn Petra.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke manier om zo verjaardagsgeld te geven. Ziet er geweldig uit.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46