Bloemen

Géén kaarten met hartjes op deze Valentijnsdag, maar wel héél veel bloemen.

Een tijdje terug mocht ik van Gemma haar mooie bloemenstansen lenen.
Ze heeft van die hele mooie van orchideeën en narcissen.
Daar "moest" ik natuurlijk even een paar kaarten mee maken!

Mijn eerste kaartje heb ik opgebouwd aan de hand van deze sketch van Tuesday Morning Sketches



De narcis is van Leane Creatief.
Ik heb hem gekleurd met een geel, oker en olijfgroen Te Gek Krijtje.
Het randje eronder is van Die'sire, die heb ik ook een beetje geel en groen gekleurd.
Het raffia en de touwtjes komen uit mijn restjesbak.


Daar word je toch vrolijk van, van deze leuke narcissen!
Nog maar een kaartje:


Met een randpons van Boekenvoordeel het langwerpige strookje bewerkt.
Het designpapier komt uit een blokje dat ik al héél lang in huis heb, ik dacht ook van Boekenvoordeel.
En de restjes touw had ik over van mijn eerste kaartje.


En nu nog een kaartje met de mooie orchidee van Marianne Design.
De geëmbosde delen zijn gekleurd met Memento Bamboo Leaves.
Het designpapier is van Leane Creatief.
Het labeltje is van CREAlies.
Ik heb er nog geen tekst in geplakt, dat doe ik t.z.t. als ik besloten heb voor wie de kaart is.

Zo... mijn voorraadje bloemenkaarten is weer lekker aangevuld.
Dank je wel Gemma voor het lenen van je mooie stansen!

De eerste kaart stuur ik naar challenge #338 van Tuesday Morning Sketches

Tuesday Morning Sketches  


groetjes, Petra





Reacties

  1. Mooie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie reeks bloemenkaartjes Petra, mijn favoriet is het 2de kaartje, maar ze zijn allemaal om ter mooist!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bloemenkaartjes Petra...zo mooi die narcissen en orchdee ...het geeft al een echt lentegevoel...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloemenkaartjes heb je gemaakt. Als ik naar je kaarten kijk krijg ik een lente gevoel, niet als ik naar buiten kijk. Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra, wat een prachtige kaarten, in prachtige kleuren. Wat een mooie borders en narcis stans heb je gebruikt. Prachtig hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtige kaarten zie ik hier Petra, lief dat je de mallen mocht lenen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absolutely gorgeous Petra! Wow - that is a stunning flower. Thank your for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous cards! I love the flowers!!
    Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!
    Debbie (TMS DT)
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46