Hobbyjournaal

Hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers: Anneke's Creaties, Krista Kelchtermans, Berna van den Berg en Iris Tinnenbroek. Wat leuk dat jullie mijn blog gaan volgen! Ik hoop dat we heel veel inspiratie bij elkaar kunnen vinden, dat gaat vast lukken!
Begin ik met leuk nieuws: ik werd onlangs gebeld door Sannie, de creative designer van de Te Gekke Krijtjes. Vraagt ze of ik een keer kaarten wil maken voor een artikel in het Hobbyjournaal...!!!!


Is dat leuk of niet? Diegenen die het Hobbyjournaal regelmatig lezen hebben de kaarten vast al gezien. Maar voor hen die het Hobbyjournaal niet kennen of nog niet in huis hebben, laat ik hierbij ook even de kaarten zien, want ik ben stiekum best wel een beetje trots ☺:



Op een witte cirkel heb ik de bomen en de elanden gestempeld. Uit een stukje afvalkarton een klein cirkeltje gestanst (niet weggooien). Het kartonnetje op de cirkel leggen en dan door de opening met een geel Te Gek Krijtje de zon kleuren.


Het kleine cirkeltje wat ik net uitgestanst had, leg ik nu op de zon en een stukje post-it memo plak ik onder de bomen, zodat daar geen kleur komt. Met groene Te Gekke Krijtjes kleur ik de horizon.

Daarna is de kaart zelf aan de beurt:


Een stukje schildersafplaktape heb ik in hele dunne reepjes gesneden. Deze stukjes op de witte basiskaart geplakt. Met 3 groene Te Gekke Krijtjes kleur aangebracht, van licht naar donker. Als de tape weggehaald is, krijg je een mooi effect.


Bij deze blauwe versie heb ik de witte cirkel op een donkerblauwe cirkel geplakt die nét iets groter is. Daaronder een zilverdraadje losjes gevouwen. Een mooie tekst stempelen en hier en daar een shiny-detail hobbydotje.


Bij de groene versie alleen hier en daar wat shiny-detail hobbydotjes geplakt.


Bij de paarse versie heb ik er een paars organza lintje omheen geknoopt.

Wat heb ik gebruikt:


Te Gekke Krijtjes
cirkelstansjes Nellie Snellen
Memento Tuxedo Black
schildersafplaktape
stempels HobbyArt Winter Scene-its
tekststempel Precious Marieke Winter Wonderland
zilverdraad
paars organzalint
Hobbydots Shiny Details


Ik ga nog even verder snuffelen in het Hobbyjournaal, want er staan nog zóveel andere leuke dingen in!

groetjes, Petra



Reacties

  1. Je bent terecht trots hoor ! Superleuke kaartjes ! Gefeliciteerd met je publicatie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een eer, mooi gedaan hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Petra, wat prachtig ! Echt leuk en inventief gemaakt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je mag super trots zijn hoor. Wat heb je dit weer geweldig gedaan.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn schitterende kaartjes Petra...wat kan jij die mooi kleuren met die te gekke krijtjes...en een hele eer hoor dat je gevraagd ben ze in die hobbykrant te laten zien...Daar mag je best trots op zijn...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46