Bomen


Vandaag weer lekker met de Te Gekke Krijtjes in de weer geweest.
Ik ben echt helemaal verzot op die dingen hè...! Ik weet nog dat ik heel lang getwijfeld heb of ik ze wel aan zou schaffen. Inmiddels heb ik alle kleuren en ik kan er maar geen genoeg van krijgen haha!

Drie kaarten gemaakt met hetzelfde idee, maar toch 3 x anders: 


Op een vierkantje heb ik bomen van HobbyArt gestempeld. Met diverse kleuren blauw, roestbruin en groen een achtergrondje gekleurd. Dit vierkantje op een iets groter zwart vierkant geplakt. Met dezelfde kleuren krijtjes een achtergrond gekleurd op een wit correspondentiekaartje. Dit op een iets groter stukje zwart geplakt en dit alles op een witte basiskaart. Een reststukje papier gekleurd met dezelfde krijtjes en hier met een pons wat kleine blaadjes uit gestanst. Die heb ik onder het vierkant geplakt.


Op dezelfde manier gewerkt als het vorige kaartje. Hier heb ik echter nog wat vogels erbij gestempeld en een touwtje om de kaart geknoopt.


Bij deze kaart wilde ik een soort winterlandschap creëren, dus het geheel vrij licht en wit van kleur gehouden. Onderin met zilver wat kleine "vlekken" gekrijt. Bovenin hele kleine glitterhobbydotjes geplakt en een zilveren lintje met strikje om de kaart gedaan.

Ik ben benieuwd of jullie ook wel eens de Te Gekke Krijtjes gebruiken. Vinden jullie ze ook zo fijn?

Deze kaarten stuur ik naar Kaartenuitdaging 245 van Cards and scrap.nl. Daar is het thema: zeg het met bomen!


groetjes, Petra 



Reacties

  1. Wauw Petra, wat een prachtige kaarten. Jij kunt schilderen met je krijtjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zijn je kaartjes, ben nog steeds aan het oefenen met mijn krijtjes, heb het nog niet echt in de vingers, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dat zijn prachtige kaartjes !
    Op je vraag of wij ook de gekke krijtjes veel gebruiken?
    Nee ik gebruik ze zelden,ben meer van de pan pastels,ik kan met de krijtjes niet wat ik daar mee kan,maar zo iedereen zijn voorkeur,wel leuk toch?
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echte kunst schiderijtjes, prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een kunstwerkjes.
    Knap gemaakt Petra.
    Ik ga vrijdag naar de beurs op zoek naar de krijtjes.
    Nog even een vraagje hierover.
    Vegen de krijtjes je stempel niet als je eroverheen gaat of raak je de stempel niet?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Carla, ik gebruik Memento stempelinkt, die geeft niet af door de krijtjes. Ook als ik een plaatje van internet pak en print met mijn printer heb ik geen probleem. Je kunt er gewoon over heen krijten! Leuk dat je ze ook gaat proberen, ik ben benieuwd naar je creaties, succes! Groetjes Petra

      Verwijderen
  7. Prachtige kaartjes Petra ! Echt mooi !
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie kaarten, alwéér!
    Ja....met de te Gekke krijtjes werken is te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten en zo leuk gedaan dat je er steeds weer een andere kaart mee hebt gemaakt.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaartjes ! Prachtig ingekleurd ! Proficiat met je welverdiende prijs bij Cards&Scrap! Groetjes, Guna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Petra,
    Gefeliciteerd met je prijs. Het gaat vandaag met de post mee, veel succes ermee.
    groetjes Annemieke
    www.bamba.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46