Aapje

Goedemorgen allemaal ! Een speciaal "hallo" voor Casper: wat lief van jou dat je volger van mijn blog bent geworden ! xxx


Vandaag even uit de kerstkaartjessleur.
De basis van deze kaart is rood met daar bovenop wit papier. Ik heb een keer stempelpapier gebruikt, dat geeft een mooie diepe kleur aan mijn krijtjes. Want já: ik ben weer lekker aan het stoeien geweest met mijn Te Gekke Krijtjes, dat blijft toch zó leuk...!

Het mask "Wheels" van Dutch Doobadoo heb ik eerst, met het papier, door de embosmachine gehaald, daarna het mask erop laten liggen en met een rood en een blauw Te Gek Krijtje de verhoogde delen gekleurd.

Een simpel plaatje van Studio Light op een cirkel geplakt en wat kleine reepjes papier erachter.

Ik vind hem geinig, vooral doordat hij zo simpel is haha... wat vinden jullie?
groetjes, Petra


Reacties

  1. Wauww wat is die leuk Petra!
    Erg mooi ook weer met DE krijtjes!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit kaartje is weer superleuk Petra! Heel leuk plaatje zo, een geheel! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46