Koude vingers

Brr... wat heb ik het koud. Ik heb mijn wanten aan en nóg moet ik mijn vingers warm blazen...!


Basis: lichtblauw cardstock
Dessinpapier: Leane Creatief Snow 51.8398
Borduurpatroon: Antre's kaartborduurclub patroon 2 November.
Sneeuwvlok: CREAlies Duo Dies Snowflakes nr. 3


De sneeuvlok is van blauw papier en ik heb een klein hoekje met een groen Te Gek Krijtje gekleurd. In het midden een glinsterend plakpareltje geplakt. Ook de buitenrand van de cirkel heb ik een beetje groen gemaakt.


Dit lieve beertje is een plaatje Forever Friends.

Tot gauw, groetjes Petra

Reacties

  1. Zo lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi winters kaartje Petra. Leuk dat je ook de Te Gekke Krijtjes voor de sneeuwster en rand hebt gebruikt. Toch weer anders. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief borduurkaartje, leuk plaatje en mooi zacht van kleur!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petra,
    Wat een leuke blog heb jij,die ga ik eens mooi doorspitten. Ben natuurlijk meteen volgster geworden zodat ik niets meer mis! Kan helaas geen foto uploaden van mezelf bij het volger worden dus hopelijk kan je me toch vinden. Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46