Pompoen

Morgen ga ik lekker een dagje fröbelen met mijn schoonzus en een paar vriendinnen. We bezetten heel haar huiskamer en de tafel ligt dan vol met knipvellen, pincetschaartjes, mallen, papier, borduurgaren.... Geen tijd om achter de computer te kruipen, dus ik zal vanavond nog gauw even een kaartje posten !


Dit kaartje heb ik gemaakt voor de wedstrijd bij Antre's kaart borduur club. De opdracht is: borduur een kaartje met een pompoen.


Dit borduurpatroon is gemaakt door Yvonne van Yvonne Creations. Zij heeft dit op haar Facebook pagina gezet. Als je ook fan van haar bent en lid wordt van haar Facebookpagina, kun je het zo downloaden ! Ik heb het geborduurd met garen wat steeds van kleur verandert. (Dit heeft een naam..., toch...? Weet even niet hoe je dit garen noemt...). De bladeren met een klosje met bruin/oranje/geel/groen garen en de krullen met een klosje met groen/bruin garen. De bladeren heb ik een beetje ingekleurd met potloden.


De pompoen is een kleurplaat die ik verkleind heb. Ik heb hem gekleurd met Derwent Coloursoft en Faber Castell potloden. Pompoen/oranje,bruin: C080, C520, C610 en C660. Bladeren/groen: 167, 217, C420 en C440. Het gestippelde papier is van Leane Creatief Pink & Ochre 51.9692.

Zo, nu gauw mijn spullen inpakken voor morgen. Dat wordt vast een gezellig en creatief dagje! groeten, Petra

Reacties

  1. Prachtig geborduurd Petra, het ie een prachtige kaart, veel plezier morgen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk borduurtje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46