Verjaardagskaartjes

Twee verjaardagskaartjes gemaakt: één roze en één blauwe (of groen... dit is een discussiepunt kleur ☺)


De roze variant heeft als basis wit cartstock. Ik heb een gebloemde vaandel gesneden uit een blokje van Colours Unlimited AVEC 414347. 
Daar bovenop een knalroze rechthoek, de onderkant heb ik gedeeltelijk door een stans gehaald. Met een roze fijnlijner heb ik een "gestikt" randje rondom de kaart getekend.


De bloem is Noor! Design 6002/0160 en het takje is Noor!Design 6003/0037. De randen van de bloem en de takjes heb ik beïnkt met een Te Gek Krijtje.


 Met de blauwe precies hetzelfde gedaan. Het gebloemde papier komt uit het Paper Pad Design Blok 5 van Studio Light. 


De bloem is weer Noor! Design 6002/0160. Ik heb er nu geen takje onder gedaan, maar een stukje cadeaulint. En ook deze weer gekleurd met een Te Gek Krijtje.



Deze leuke tekst komt van Cards and scrap.nl

groetjes en tot gauw, Petra

Reacties

  1. Ziet er vrolijk uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Petra
    Mooi zo strak, ik hou er wel van, de kleuren spatten van mijn scherm, ik vind je kaarten prachjtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een moouie kleuren heb je gebruikt, de hele kaart is super mooi geworden!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fleurige kaartjes Petra. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaarten Petra, lekker vrolijk en mooie blikvanger is de bloemen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46