Ik ga op vakantie 2


"Wat las ik gisteren? Gaat mijn Snoesje op vakantie? Wacht eens even, ik ga met haar mee!!"


Deze jongens Snoes is van Marianne Design. 
Ik heb hem op een kaartje met een kartelrand geplakt.
De randen heb ik gekleurd met een felgroen Te Gek Krijtje en hier en daar om hem heen een paar plukjes oranje.


Er naast heb ik een patroon van Christien van den Akker geborduurd.
Deze heb ik van het Hobbyjournaal, download 280.


Bovenaan heb ik een "lintje" van wit papier geknipt.
Ik heb er een sticker "veel plezier" op geplakt, daarna gekleurd met een oranje en rood Te Gek Krijtje en vervolgens de sticker weer weggehaald.
Ik heb het met een wit sierknopje van Het Knutselengeltje vastgezet.



Alles op een groen/wit geblokt papier geplakt wat uit het blokje Colours Unlimited 414349 van AVEC komt.
Alles op een gele basiskaart. Als je hem openmaakt word je gewoon blij van de zonnige kleur...

Hij gaat vast naar een heel zonnig land... ;)

groeten van Petra

Reacties

  1. Wat een schattig kaartje. Leuk met het geborduurde erop.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Petra
    Wat een schatje van een kaart, leuke kleuren , ook het geborduurde randje is er héél lief bij.
    Laat Snoesje maar op vakantie gaan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een bjoetie is je kaartje geworden!!!idd erg vrolijke kleuren en leuk met dat borduurwerk erbij!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46